Vedrije dobrodošlice, ljekovitije vode, laganija reakreacija, pitomiji izleti, mirnija jutra, sunčaniji brežuljci, ugodniji usponi, ležernije jahanje, autohtonija vina, izvorniji okusi i zvjezdanije noći novi je način brendiranja destinacije Bilogora-Moslavina – Papuk koji su danas (ponedjeljak 10.ožujka) predstavili župan Marko Marušić, predsjednik županijske turističke zajednice i Marcel Medak, direktor Turističke zajednice BBž. U prvom redu za razvoj destinacije važni su projekti koji dovode do privlačenja turista. Tako je ove godine za pojekte osigurano 300 tisuće eura, što je za 120 tisuća više nego lani.
-Novac je osiguran za tri projektne aktivnosti. Prva je za projekt podizanja kvalitete pružatelja usluga smještaja u 2025. godini za što je osigurano 90 tisuća eura. Za projekt potpore manifestacijama i događanjima na području naše županije u ovoj godini odobreno 50 tisuća eura te za projekt brendiranja destinacija Bilogora-Moslavina-Papuk odobreno je 160 tisuća eura – naveo je župan Marušić.
Bila je to prilika i za najavu novih Javnih poziva. Prvi je raspisan danas i vezan je za potporu turističkim manifestacijama. Javni će poziv biti otvoren do 8. travnja.
-Osigurano je ukupno 65 tisuća za turističke manifestacije i događanja, tako da pozivam sve da se jave na ovaj javni poziv. Naša Turistička zajednica će u srijedu, 12. ožujka raspisati i Javni poziv za podizanje kvalitete pružatelja usluga smještaja s područja naše županije pri čemu je osigurano 110 tisuća eura. Taj Javni poziv će biti objavljen na novoj službenoj stranici Turističke zajednice BBŽ– pojasnio je Marušić.
Izvrsne su to vijesti za razvoj turizma na području naše županije kazao je župan Marušić, a potvrdio je to i Marcel Medak, direktor TZ BBž kazavši da su rezultati vidljivi.
-Zahvaljujem Županiji što nas prati kroz ova dva javna poziva. Ovog trenutka imamo i mjeru 8., a to je za sufinanciranje uvođenja Bike&Bed standarda koji je također dio turističke ponude. Dobar dio sredstava pokušavamo osigurati kroz projektne aktivnosti prema HTZ-u. Svake godine ti budžeti rastu, a nam ej najbitnije da se na terenu vide rezultati. Broj gostiju raste, a drago nam je da se oni koji nam dođu na našem području ostaju dulje, što se vidi kroz eVisitor. To pokazuje da se gosti duže zadržavaju u našoj županiji što je direktan rezultat ovih mjera – naglašava Marcel Medak, direktor TTZ Bbž.
Stoga je iznimno važno brendirati destiaciju, a u tome uvelike može pomoći dobar vizualni identitet. Tako je naime županijska turistička zajednice predstavila i novu web stranicu kojoj je cilj doživljaj više. Kako izgleda novi web županijske turističe zajednice provjerite na linku: