Mnogi Bjelovarčani u novu godinu su ušli sa zebnjom. Teče četvrti mjesec u ovoj sezoni grijanja, a oni još uvijek ne dobivaju račune. Riječ je o oko 1500 stanara u bjelovarskim zgradama koji se griju preko kotlovnica. Novi opskrbljivač, E.ON, po zakonu ih nije dužan slati pojedinačno svakom stanaru i to ne čini, ali, naravno, uredno bilježi svu potrošnju i negoduje zbog činjenice da nema deklariranog kupca za energent koji šalje u sustav. Kupac pak može biti samo netko koga je odobrila Hrvatska regulatorna agencija i njihov popis je već ranije utvrđen. I ne bi to bio neki problem, odabrati za kupca neku od firmi s popisa, da se ne radi o naknadi troška za izdavanje računa od, neslužbeno doznajemo, visokih šest i pol eura po jednom računu i u sezoni grijanja i izvan nje. Drugim riječima, to bi značilo da bi mnogi u ljetnim mjesecima plaćali veću naknadu za izdavanje računa nego što potroše plina. Kako bi se priča što prije okončala, po mogućnosti na dobrobit vlasnika stanova u bjelovarskim zgradama koje se griju na kotlovnicu, zatražena je i pomoć gradonačelnika Darija Hrebaka. On je pak najavio sastanak s E.ON-om za ovaj tjedan.
– Pravno su stvari vrlo čiste, ali postoje neke koje zahtijevaju odgovor, zbog čega je Grad o svom trošku spreman angažirati i odvjetnika. Meni je nepojmljivo da Hera niti na jedan naš poziv nije odgovorila, kako onda ikakvu susretljivost mogu očekivati građani, kada su se u stanju oglušiti na moje pozive kao gradonačelnika i saborskog zastupnika – pita se Hrebak.