Bjelovarska Narodna knjižnica “Petar Preradović” za večeras priprema zanimljiv susret i predstavljanje knjige “Empatija slušanje srcem”. Osim što će od 18 sati na Studijskom odjelu biti predstavljena ova zabavna i poticajna knjiga koja pomaže djeci da razviju empatiju, knjižnica organizira predavanje i radionicu.
– Program je namijenjen odgajateljima, učiteljima, nastavnicima, knjižničarima, roditeljima i svima onima koji se na bilo koji način bave djecom. Biti će govora o tome što je empatija, kako empatija djeluje, kako ju upotrijebiti u životu, kako naučiti prepoznavati emocije, kako biti izvrstan komunikator i na koncu postati empatijski junak.
Empatiju učimo i prepoznajemo i u svakodnevnom životu, no za razvoj empatije najvažnije su priče i knjige koje čitamo. Omogućuju nam da razumijemo ljude kao pojedince. U knjigama uživamo i iz knjiga učimo – ističu iz knjižnice.
Emica Calogjera Rogić diplomirala je na Odsjeku za kroatistiku i južnoslavenske filologije Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i magistrirala na Odsjeku za komparativnu književnost na istom fakultetu. Radila je kao profesorica hrvatskoga jezika i književnosti u Hrvatskoj i inozemstvu te sveučilišna lektorica za hrvatski jezik i književnost na Sorbonni u Parizu (3 godine), po povratku iz Francuske, zaposlila se u Američkom veleposlanstvu u Zagrebu gdje je održavala nastavu hrvatskoga jezika za američke diplomate. Od 2008. radila je kao izvršna urednica za hrvatski jezik, strane jezike, rječnike, časopise i dječju knjigu u Školskoj knjizi, a danas je glavna urednica u Nakladi Ljevak. Sudjelovala je u izradi Nacionalne strategije poticanje čitanja. Od lipnja 2022. godine intenzivno se osposobljava za Certificiranu voditeljicu radionica bibliopoetske terapije pri Međunarodnoj federaciji za biblio/poetsku terapiju (International Federation for Biblio/Poetry Therapy – IFBPT), krovnoj instituciji u Sjedinjenim Američkim Državama za obrazovanje i certificiranje bibliopoetskih terapeuta. Članica je britanske udruge Lapidus za terapijsko pisanje i istraživanje terapeutskih praksi –