Krajem prošlog mjeseca održana je Hrvatska ekonomska olimpijada. Cilj natjecanja je poticanje financijske pismenosti među mladima te promicanje ekonomskog obrazovanja. U današnjem dinamičnom i sve složenijem ekonomskom okruženju, financijska pismenost postaje jedan od ključnih aspekata obrazovanja. Osobe s većim stupnjem financijske pismenosti bolje upravljaju svojim novcem, što uključuje vođenje proračuna, kontrolu troškova, štednju i ulaganje. Sve zajedno rezultira manjim brojem financijskih problema i dugoročnom financijskom stabilnošću.
Na ovogodišnjem natjecanju sudjelovalo je 208 učenika iz cijele Hrvatske, raspoređenih u 44 tima.
Prijavljeni timovi natjecali su se kroz igricu o financijskoj pismenosti Financial Literacy Game (FLG) osmišljenoj kako bi se testirale njihove sposobnosti upravljanja financijama simulacijom odraslog života. Učenici su birali između različitih likova i prolazili kroz životne izazove, primjenjujući svoje ekonomsko znanje i strateško razmišljanje.
Sjajan uspjeh postigli su učenici bjelovarske ekonomske i birotehničke škole. Tim 187 u sastavu Ivan Vukelić, Fran Ščuković, Leon Tomac, Mateo Josip Bajević i Michelle Ritter (svi 3.b) osvojili su ekipno treće mjesto, a u pojedinačnoj konkurenciji Ivan Vukelić 3.b osvojio je prvo, a Jan Štefec 4.a treće mjesto.
Mentorice su bile nastavnice ekonomske grupe predmeta Marija Dušek i Biljana Ilkoski.