Turistička zajednica Bjelovarsko-bilogorske županije predstavila je novi vizualni identitet destinacije. Spoj triju gora, Bilogore, Moslavine i Papuka, termalni izvor i jezera, kroz zeleno-žute nijanse, okosnica su novog logotipa koji prati izrada nove web stranice i promotivnih marketinških materijala. Autor vizuala je jedna zagrebačka marketinška firma.
Cijeli projekt financiran je kroz javni poziv Hrvatske turističke zajednice s iznosom od 80 tisuća eura i predstavljen je novinarima. Direktor županijske Turističke zajednice Marcel Medak ističe kako je svemu prethodila detaljna analiza turističkog područja. Županijski turizam razvijat bi se trebao na već odavno poznatim temeljima, odmoru u prirodi i zdravlju. To su dva ključna elementa, kaže izrađivač novog vizualnog identiteta županijske Turističke zajednice Frane Čupić.
Cilj je privući obitelji s djecom, korisnike zdravstvenog turizma te parova i individualce. Sljedeće godine u planu je snažna marketinška kampanja. Upravo tu prepoznatljivost na tržištu najteže je izgraditi. Naša županija među 13 županija kontinentalne Hrvatske, ne uključujuć Grad Zagreb, ne kotira baš visoko po ukupnom broju postelja u komercijalnim objektima, niti po dolasku turista u njih, kao niti po broju njihovih noćenja. Prvi smo jedino po prosječnom boravku turista, od 2,87 noćenja po jedom dolasku. Stoga je pred direktorom Turističke zajednice Marcelom Medakom i dalje veliki izazov kako prirodne ljepote i naše prednosti pretočiti u bolje turističke brojke.