Knjige nas uče, oblikuju, tješe i vode. One bude maštu, šire horizonte i razvijaju našu sposobnost razumijevanja drugih. U vremenu brzih informacija i površne komunikacije, čitanje ostaje jedno od najdragocjenijih alata za osobni rast i razvoj, ustvrđuje to prof. i dipl. bibl. Alica Bačeković Pavelić u izvještaju s upravo održano proglašenja najčitatelja bjelovarskih srednjih škola. Već devetu godinu tako su okupili učenike i profesore kojima je zajednička ljubav prema čitanju i knjizi. Na svečanosti dodjele nagrada najaktivnijim čitateljima, u školskoj su se knjižnici 12. lipnja 2025. okupili učenici, nastavnici, ravnatelji i knjižničarke bjelovarskih srednjih škola, Medicinske škole, Gimnazije, Tehničke škole, Obrtničke škole, Ekonomske i birotehničke škole, Komercijalne i trgovačke te Turističko-ugostiteljske i prehrambene škole.
„Najčitatelji“ u školskoj godini 2024./2025. su iz Ekonomske i birotehničke škole Bjelovar Branka Mišir, prof., Mirela Kikaš, Nikola Nanić, Marija Fištrović. Iz Medicinske škole Ivana Deželić i Nikol Babec. Najčitač KTŠ-a Mihaela Ožegović, TUPŠ-a Lana Stari i Petra Koprić, Tehničke škole Paula Topalović, Viktoria Pavlić i Ante Španić, Obrtničke Alen Beriša, Neo Dolenski, Luka Tirić i Matia Sabo te Gimnazije Kristina Kraljić Cuvaj, prof., Matija Lončarević i Iva Dragojević.
Svečanost proglašenja je obogaćena prigodnim programom kojeg je vodio David Belošević iz Ekonomske i birotehničke škole. Glazbeni i plesni dio programa pripremili su učenici iz Turističko-ugostiteljske i prehrambene škole – Matea Kovačević na oboi te Ivan, Petra, Matea, Mihaela i Leon koji su otpjevali pjesmu „Što sad ljubav ima s tim“, dok je poseban doživljaj i energiju prenio Danyil Pyshkin koji je otplesao ukrajinski ples kivak. Dramsko-scenski dio programa pripremili su učenici i profesori iz Ekonomske i birotehničke škole. Učenica Ana Matić izvela je ulomak iz komedije „Na kavici u podne“ Mire Gavrana (mentorica Sanja Pinter, prof.), a profesorica Branka Mišir pročitala je pjesmu Branka Kreštana „Danas ocjene čitam“. Svojom je interpretacijom dirnula prisutne goste te indirektno i nenametljivo poslala poruku o važnosti nastavničkog poziva te o ulozi čitanja knjiga.