Uži tim od 30 ljudi zaslužan je za do sada najbolju Terezijanu koja već prelazi granice gradske manifestacije i polako prelazi u nacionalni događaj. Popilo se 20 000 litara pive, pojelo se dvanaest tisuća burgera, pet tisuća pizza i isto toliko palačinki. Broj posjetitelja dosegao je zasigurno brojku od sto tisuća posjetitelja, a najvažniji podatak je da sve prošlo bez ijednog incidenta. Podatak je to koji uvjerava da je radi o obiteljskoj manifestaciji i najbolja je vrsta poziva i za iduću godinu, kazao je dogradonačelnik Brajdić. -Zahvaljujem se svima koji su sudjelovali u ovoj organizaciji, radilo se u jednoj predivnoj sinergiji i radilo se puno i to ćemo nagraditi. Ove godine Terezijanu smo proširili na ulicu A.B. Šimića, dječji sadržaj smo premjestili na Radićev i to se pokazalo kao pun pogodak. Hvala svima koji su došli, hvala ugostiteljima koji nisu dizali cijene, nama je ovo velika motivacija za iduću godinu koja će sigurno biti još bolja, jedan band smo već kaparili i jedva čekam da saznate sve o idućoj Terezijani koja kreće 19.lipnja nagodinu- ispričao je Brajdić.
Najponosniji na svoj tim i na organizaciju svakako je gradonačelnik Dario Hrebak koji se također zahvalio svima koji su sudjelovali u organizaciji. Terezijana je, inače, koštala gotovo 700 tisuća eura, a potrošilo se deset puta više od uloženog. -Količina novca koja se zavrtila je vrtoglava, prema mojoj procjeni ugostitelji su zaradili za naredna četiri mjeseca. Jako puno kapitala je došlo izvana, prvi put smo ove godine 186 tisuća eura dobili direktnog povrata, a kada se sve finalizira vjerujem da ćemo biti na nuli- kazao je Hrebak. Za iduću godinu obećao je 30 posto bolju Terezijanu, a očekuje se i novi glavni pokrovitelj koji će čak 60 tisuća eura uložiti u Terezijanu. -Na dobrom smo putu da Terezijana postane jedna od najvažnijih manifestacija, stavila je Bjelovar na mapu, vidjeli smo registracije iz cijele regije, vlak iz Zagreba je bio pun i to nam je iduća utvrda koju želimo osvojiti, želimo da što više Zagrepčana dođe- zaključio je Hrebak. Ana Kelek, direktorica Turističke zajednice Bilogora-Bjelovar kazala je da su Bjelovarčani konačno prihvatili Terezijanu objeručke. -Prije su građani odmahivali rukom na spomen Terezijane, a sada vidimo da se njome ponose, da su svaki dan došli do grada vidjeti što se nudi. Hvala im na tome. To nas obavezuje da iduća Terezijana mora biti još bolja, još veća, a naš je zadatak da sve to ode na višu razinu i dobije značku top manifestacije. Mnogi su prvi put u Bjelovar došli zbog Terezijane koja je postala naš najpoznatiji brend i sve to pridonosi turističkom boljitku- kazala je Kelek.
Sva prava pridržana © 2025. BBZ INFO j.d.o.o.