Bogato iskustvo u brojnim projektima izvan granica Hrvatske već odavno skupljaju učenici i nastavnici bjelovarske Turističko-ugostiteljske i prehrambene škole. Nakon što su se i u školskoj godini na izmaku usavršavali kroz mnoge organizirane tečajeve i job shadowing, ili ti praćenje rada kolega u partnerskim ustanovama, sada su dobili obavijest o financijskoj potpori za idući projekt u sklopu akreditacije, tako da u rujnu kreću natječaji za učenike koji će stručnu praksu obavljati u novoj školskoj godini. Podsjetimo, TUPŠ-ovci su u ovoj školskoj godini
sudjelovali na strukturiranom tečaju u Barceloni na temu Održivog turizam i psihologije putovanja u praksi. Njihovi nastavnici dodatna znanja skupljali su i u Helsinkiju gdje su sudjelovali u radionicama “Vještine za 21. stoljeće, Načini promocije kreativnog razmišljanja i rada s drugima, uz korištenje inovacija, Kako promovirati efektivno kritičko razmišljanje za rješavanje problema u razredu, Principi efektivne komunikacije u razredu, Suradničko učenje, Interkulturalna komunikacija, Vještine za posao i život, Digitalna i medijska pismenost. Propustili nisu niti odlazak u Ljubljanu gdje su i učenici iz zanimanja pekar izrađivali različite pekarske proizvode od dizanog i lisnatog tijesta, kao što su kroasani, pereci, različita pletena peciva, te nadjevena peciva. Osim pekarstva, nastavnica je prisustovala na praktičnoj nastavi slastičara te obrazovanju odraslih, također slastičara, koji su izrađivali različite kekse, kolače, krafne te dekoracije za torte. Na putu usavršavanja TUPŠ-ovci su bili i u njemačkom Leipzingu na job shadowingu organiziranom od partnerske ustanove Vitalis iz Gut Wehlitza gdje su imali priliku upoznati rad studentske menze.
– Druga grupa trenutačno boravi u Španjolskoj u koju su otputovali 2.6., a borave do 22.6.2024.
U Sevilli, stručnu praksu obavlja 12 učenika smjerova hotelijersko-turistički tehničar, turističko-hotelijerski komercijalist i kuhar. Stručnu praksu obavljaju u hotelima, turističkim agencijama i restoranima – javljaju iz TUPŠ-a.